Helaas weblog bijhouden met foto's lukt niet! - Reisverslag uit Porriño, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu Helaas weblog bijhouden met foto's lukt niet! - Reisverslag uit Porriño, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu

Helaas weblog bijhouden met foto's lukt niet!

Door: Lex en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Lex

27 September 2016 | Spanje, Porriño

We zijn vandaag in Porriño aangekomen na weer een prachtige en warme dag!
Helaas lukt het bijna niet om het weblog bij te houden. Foto's toevoegen gaat de laatste dagen ook fout en de site neemt de tekst vaak niet helemaal over.
We gaan dus vanaf nu ontspannen en de verhalen volgen nog wel eens!
Ontspannen wat het weblog betreft, want voor de rest is alles uiterst relaxed ☺
Liefs van ons 2tjes
WhatsApp werkt wel hoor als we wifi hebben!

• 27 September 2016 - 17:32

Nel:

Jammer!!! Maar ik volg jullie wel op Whatsapp, daar zag ik al tekst en mooie foto's van jullie.
    Succes verder en groetjes

• 27 September 2016 - 21:25

Wilmie:

Hoi Gerrie en Lex,
    Zeker jammer, maar als het niet goed werkt, raak je allemaal in de stress. En dat is juist wat jullie absoluut niet willen. Zou ook erg zonde van zo'n mooie tocht zijn!
    Groot gelijk dus en we volgen jullie wel verder via WhatsApp, dat doet het nu tenminste nog wel.
    Geniet samen lekker verder van deze bijzondere reis, succes en Buen Camino!
    Dan tot ..................... en lieve groetjes weer van ons allemaal

• 28 September 2016 - 19:57

Peter :

Hoi lex en gerrie hopelijk loopt alles naar wens wij proberen het een beetje bij te houden waar jullie zijn .Groetjes uit Maastricht en hou het gezond.

• 28 September 2016 - 19:58

Peter :