Eerste dag in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu Eerste dag in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Santiago

Door: Lex en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Lex

03 Oktober 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Na heerlijk uitgeslapen te hebben, om half 9 pas wakker, plek gezocht om te ontbijten. Snel gevonden!.
Daarna eerst naar het reisbureau om onze terugreis te boeken! En wie zien we daar? Jude uit Tasmanië wil haar broer in Londen bezoeken en het Deense echtpaar eindelijk weer gezien. Zij willen met de bus naar Porto, want zij hebben de vlucht al geboekt! Gezellig zo!

Vandaag veel in de stad gewandeld, koffie gedronken, bocadillos gegeten en de kathedraal bezocht, Jacbus omarmd. Weer bekende medepelgrims gezien en gesproken.
Mijn mooie armband aangevuld met bedels: voor mijn verjaardag nog van Lex gekregen! XXX
HEERLIJK aperitiefjes, jas opgehaald voor mij en ook HEERLIJK gegeten weer en later op de avond contact met Silke uit Duitsland. Elkaar gevonden uiteindelijk en lekker bijgepraat en met haar familie, (man, een van de zonen en hun kooikerhond) kennis gemaakt. Wat fijn om haar te zien en bij te praten! Ze gaan morgen 12 km voor Fisterra wandelen en dan met de camper terug naar Leipzig!

Nu moe van alle ervaringen een heerlijke nachtrust! Welterusten!

• 04 Oktober 2016 - 12:54

Wilmie:

Inmiddels al jullie tweede dag in Santiago!
    Geweldige afronding voor jullie samen van deze bijzondere tocht. Fijn dat alles goed gegaan is, ja de "engelbewaarders" liepen zeker met jullie mee!
    We hebben al diverse appjes heen en weer gestuurd, maar de verslagen blijven toch heel mooi om te lezen.
    Nog fijne dagen in SDC, kom lekker tot rust en geniet van jullie tocht, van de mensen die jullie ontmoet hebben en daarna weer van het gewone leven!

Lieve groeten van ons allemaal en tot vrijdag XXX