Van Rubiāes naar Tui, nu in Spanje - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van Lex Moust - WaarBenJij.nu Van Rubiāes naar Tui, nu in Spanje - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van Lex Moust - WaarBenJij.nu

Van Rubiāes naar Tui, nu in Spanje

Door: Lex en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Lex

26 September 2016 | Portugal, Ponte do Lima

Hallo allemaal
Foto's bijvoegen gaat heel traag merken we en ze staan ook niet allemaal bij het juiste verslag! Dat komt wel als we weer thuis zijn!

Heerlijk geslapen in onze kleine albergue, de laatste in Portugal, want vandaag gaat de etappe naar Tui in Spanje! Ik verheug me al op een hotelletje dat Lex me beloofd heeft omdat ie zo trots is op mij!
Ik geniet van alle ontmoetingen, de natuur en vooral ook van het samen dit te kunnen doen. Krijg tranen en kippenvel zo emotioneel!
Maar nu een kort verslag want we zijn nu in ons hotel en de klok is hier een uur later dan in Portugal. Gewoon weer hetzelfde als Nederland.
Het was weer een leuke dag met veel ontmoetingen met mensen die we al vaker gezien hebben: de 2 super verliefde Belgen die nog maar 1 dag samen kunnen lopen omdat hij weer moet werken ( hoeven wij niet meer...

• 27 September 2016 - 14:20

Wilmie:

Hoi Pelgrims,
    Wat een belevenis is deze pelgrimstocht en zeker zo met z'n tweeën!
    Geniet er vooral van samen op dit pad. We leven allemaal met jullie mee.

Hoe was het om weer een keer in een hotel te zijn? Ik hoop dat de tocht door Spanje net zo goed gaat als door Portugal. Schitterende natuur, goed wandelweer, fantastische mede-pelgrims, mooie onderkomens en heel veel gezelligheid wensen wij jullie.
    En we blijven jullie graag volgen, dus hopelijk ook vaak WiFi daar!

Liefs en groetjes van ons en tot later, XXX

• 27 September 2016 - 21:17

Lex En Gerrie :

Heerlijk was het hotel zo mooi en super! Foto's via WhatsApp Wilmie!
    Maar als pelgrim moet je ook de alberges bezoeken....liever wel privados die zijn wat kleiner!
    We genieten volop van de prachtige natuur en onze ontmoetingen met medepelgrims!
    Fantastisch dat we dit samen kunnen doen!

• 08 Oktober 2016 - 11:20

Trudy:

Ik huil even prettig met je mee. Mooier dan dit samen doen, bestaat niet. Pluk de dag, blijft het motto. En dat doen jullie. Terecht dat Lex trots op je is. XX