Van - O Porriño naar Redondela - Reisverslag uit Redondela, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu Van - O Porriño naar Redondela - Reisverslag uit Redondela, Spanje van Lex Moust - WaarBenJij.nu

Van - O Porriño naar Redondela

Door: Gerrieenlex

Blijf op de hoogte en volg Lex

28 September 2016 | Spanje, Redondela

Hallo allemaal;
Later dan gewoonlijk maar we proberen het nog een keer

• 29 September 2016 - 20:05

Nel:

Hallo Gerrie en Lex,

Voor jullie overige volgers plaats ik jullie verslag van 28 september, wat ik via de mail ontvangen heb. Ik heb alleen de emoticons verwijderd, want dat waren allemaal vraagtekens.

Dus hieronder het verslag van Gerrie en Lex van 28 september, want het weblog werkte niet.

Van - O Porrino naar Redondela
    Hallo allemaal;
    Later dan gewoonlijk maar we proberen het nog een keer.
    Vandaag na het ontbijt bij " de Lidl " verstand water ingeslagen en ff na 9 uur op pad.het was al direct warm dus water was en must.
    Men zegt dat de Caminho Portugues vlak en rustig is..."was ooit" want het is kan april druk sinds Tui omdat de Spanjaarden daar starten.....
    De Albergen zijn snel vol en iets alle privé onderkomens zijn " je van het".
    Mbt kennissen hebben we een klein en knusse gevonden want de gereserveerde was niks....
    Morgen weer een hotelkamer.
    De route was er heuvelachtig en met vele steile klimmen. 7 heuvelen maar dan tig keer zwaarder.maar de knieën en andere gewrichten die nodig cijfers weten al hoe laat het dan is: werken.Tegen half3 waren we er al na een echt zware dag met temperaturen.ver boven de 30gr en morgen nog heter..
    Gaat goed komen. En heben veel energie, stoppen op tijd en eten en drinken navenant.
    Het was echt een mooi Spaanse natuur etappe met vele kennismakingen uit de halve wereld.
    Vanavond Meg de 2 meiden uit USA en BRD gedronken en gegeten , Elegant werd 31 fusie functie.
    Morgen naar Pontevedra, 21 Km in de hitte met 2 gordel klims hotel is gereserveerd dus rustig aan.
    ik hoop dag het verslagje gelukt is en zeg..,welterusten